Levering

Vi gør opmærksom på, at vi kun leverer til følgende postnumre. Find dit postnummer på listen og se, hvilken dag vi leverer på.

Mandag - Fredag 12 postnumre
  • 8370
  • 8382
  • 8450
  • 8860
  • 8870
  • 8881
  • 8900
  • 8920
  • 8930
  • 8940
  • 8960
  • 8981

Bestilling af løse varer i shoppen

Alle bestillinger skal afgives via webshop.
Har du spørgsmål hertil så er du velkommen til at kontakte os pr telefon i åbningstiden nummeret er 61302393

Webshoppen har åbent 24 timer i døgnet.

Se åbningstider i DeliLets fysiske forretning i bunden af hjemmesiden.


Levering 

DeliLet leverer de bestilte varer på din valgte adresse.

Leverings tidsrum er

Mandag-lørdag kl 10-13

Ønsker du levering på et rimeligt præcist tidspunkt kan du skrive en kommentar ved betaling her på siden hvor du uddyber dit ønske om et senest tidspunkter eller tidligst tidspunkt.
Ønsker skal falde indenfor vores leverings tidsrum.

F.eks
Jeg ønsker levering mellem kl. 11.00 – 12.00 eller jeg ønsker levering senest kl 11.30

Levering sker på det  aftalte tidspunkt. skulle der pga force majeure ske ændring i tidspunktet blive du kontaktet direkte af chauffør pr telefon.


Priser på fragt i vores leveringstidsrum.

Fragt indenfor vores zoner på de udvalgte tidspunkter koster 50 kr. uden et mindstekøb.

Fragtfrit ved køb over 1500 kr.


Levering udenfor leveringstidsrum.

Køb varer for over 3000 og så kommer vi mandag-lørdag så tæt på dit ønsketidspunkt så muligt og udenfor vores leveringstidsrum.


Levering uden modtagelse

Er du ikke hjemme ved levering kontakter vi dig pr. telefon og er der intet svar tager vi maden med retur til DeliLet. Dette koster dog stadig leveringsgebyret. Herefter kan maden afhentes i åbningstiden hos DeliLet.

Det er efter modtagelse af varer altid kundens eget ansvar at maden bliver korrekt opbevaret og kommer hurtigst muligt på køl og frost i forhold til vores deklarering ifølge fødevarestyrelsens vejledninger og derfor stiller vi ikke maden uden kundens samtykke på skrift i bestilling eller pr. mail.


Opbevarings vejledning efter modtagelse.

• Kølevarer opbevares v højst +5°

• Frostvarer mindst -18°

• Konserves opbevares mørkt og køligt under 16°

• Mad opbevares aldrig i direkte sollys

• Varer til omgående fortærelse “ready to eat” må stå uden køl i 3 timer og skal herefter kasseres pga manglende køl eller varmholdelse under opbevaring. Vil man undgå madspild kan man have et køleskab eller disk med køl i til maden.

Vi leverer maden med køl og frostrum i bilen så kølebrud sker først ved ankomst hos kunden.


Lånt emballage

I visse tilfælde skal lånte kølebokse, fade og kasser afleveres tilbage til DeliLet hvorved dette aftales i en mail korrespondance eller med chauffør ved levering. Der kan også aftales en afhentning af disse mod et fragtgebyr.

Vi afhenter gratis emballage ved køb over 3000,- på vores valg af tidspunkt.


Levering udenfor zonen

Kontakt DeliLet for at forhøre dig om pris. – kontakt os HER


Afhentning

De bestilte varer kan også bestilles til afhentning i Laurbjerg i Delilets åbningstid. Se den i bunden af hjemmesiden.


Hvor leverer i?

Se postnumrene herunder for at vide om vi leverer til din dør.

Levering

Vi gør opmærksom på, at vi kun leverer til følgende postnumre. Find dit postnummer på listen og se, hvilken dag vi leverer på.

Mandag - Fredag 12 postnumre
  • 8370
  • 8382
  • 8450
  • 8860
  • 8870
  • 8881
  • 8900
  • 8920
  • 8930
  • 8940
  • 8960
  • 8981