Bestilling af løse varer i shoppen

Alle bestillinger skal afgives via webshop. Behøver du hjælp kan du kontakte DeliLet pr telefon på 61302393

Webshoppen har åbent 24 timer i døgnet.

Telefonen er åben ifølge åbningstiderne


Bestilling, Pause og Opsigelse af abonnementer

Bestilling af abonnementer skal være os i hænde senest 5 hverdage før første leveringsdag.

Du binder dig til et løbende abonnement og pengene bliver automatisk trukket over Pbs hver mandag – i samme uge som levering.

PAUSE i abonnementet skal skrives i en mail senest 5 hverdage før modtagelse finder sted.

OPSIGELSE af abonnementer skal  ske senest 5 hverdage inden næste modtagelse finder sted. Opsigelsen skal skrives i en mail på kontakt@delilet.dk


Nyhedsbrev

Du bliver kan vælge at tilmelde dig vores nyhedsbrev med info om alt relevant info om dit køb, abonnement og andre spændende nyheder.

Ønsker du ikke at modtage vores Nyhedsbrev kan du i Nyhedsbrevet afmelde dette. Eller kontakte os for at melde dig fra det.


Betaling
DeliLet modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen er klar til afsendelse eller ved abonnement bliver pengene trukket hver mandag forud for levering samme uge.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
DeliLet benytter en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.


Levering

DeliLet leverer de bestilte varer på din valgte adresse.

Se levering for at finde ud af om vi leverer til dit postnummer.

Levering sker på det  aftalte tidspunkt. skulle der pga force majeure ske ændring i tidspunktet blive du kontaktet direkte af DeliLet pr telefon.


Modtagelse

Er du ikke hjemme ved levering kontakter vi dig pr. telefon og er der intet svar tager vi maden med retur til DeliLet. Dette koster dog stadig leveringsgebyret. Herefter kan maden afhentes i åbningstiden hos DeliLet.

Det er efter modtagelse af varer altid kundens eget ansvar at maden bliver korrekt opbevaret og kommer hurtigst muligt på køl og frost i forhold til vores deklarering ifølge fødevarestyrelsens vejledninger og derfor stiller vi ikke maden uden kundens samtykke på skrift i bestilling eller pr. mail.


Opbevarings vejledning efter modtagelse.

• Kølevarer opbevares v højst +5°

• Frostvarer mindst -18°

• Konserves opbevares mørkt og køligt under 16°

• Mad opbevares aldrig i direkte sollys

• Varer til omgående fortærelse “ready to eat” må stå uden køl i 3 timer og skal herefter kasseres pga manglende køl eller varmholdelse under opbevaring. Vil man undgå madspild kan man have et køleskab eller disk med køl i til maden.

Vi leverer maden med køl og frostrum i bilen så kølebrud sker først ved ankomst hos kunden.


Afhentning
Varerne kan afhentes på Østergade 23, 8870 Langå (Laurbjerg) indenfor åbningstiderne hvorved betaling kan ske på stedet med kontanter, betalingskort, mobilepay eller betaling i webshop ved bestilling.

Det er til en hver tid kundens ansvar at varene opbevares på de anviste grader så hurtigt så muligt efter levering for at undgå brud i kølekæden. I højsommer perioden anbefales det at medbringe en køleboks med køleelementer til afhentning af madvarer.

• Kølevarer opbevares v højst +5°

• Frostvarer mindst -18°

• Konserves opbevares mørkt og køligt under 16°

• Mad opbevares aldrig i direkte sollys

• Varer til omgående fortærelse må stå uden køl i 3 timer og skal herefter kasseres pga manglende køl eller varmholdelse under opbevaring. Vil man undgå madspild kan man have et køleskab eller disk med køl i til maden.


Reklamationsret
Det er vores mål altid at levere et 1. klasses produkt til vore kunder.
Skulle der imidlertid være reklamationer over leverede varer, skal reklamationen foretages samme dag og gerne med det samme, som modtagelsen har fundet sted.
Ved modtagelse af maden skal kunden straks kontrollere for fejl og mangler og evt. reklamation over mangler skal øjeblikkeligt rettes mod DeliLet. Ved bestilling modtager både kunde og DeliLet en mail med de bestilte varer. Vi foreslår at tjekke varene efter ved at gennemgå mailens indhold.
Reklamation gives pr mail på kontakt@delilet.dk send gerne billeder med af den pågældende vare og dens tilstand.
Skriv hvad reklamationen omhandler og vi kontakter dig for at aftale nærmere om eventuelle erstatnings varer eller anden løsning ved fælles fodslag.
Vi vil naturligvis behandle reklamationen efter varens tilstand og i henhold til branchens normer.
Vi tager kun varer retur hvis der er synlige fejl i ordren i forhold til det bestilte eller hvis der er sket tydelig skade på varen. Reklamationen skal falde indenfor rimelig tid efter modtagelse, dog senest næstkommende hverdag efter modtagelsen.


Fortrydelsesret

Der er ingen fortrydelsesret på varer købt på DeliLet.dk da det er varer med begrænset holdbarhed.
Er bestilling afgivet er den bindende. Dog er der mennesker bag skærmen, så kontakt os endelig, hvis der skulle være sket en tastefejl eller ved sygdom 🙂

Afbestilling af ordrer kan ske indtil 2 hverdage inden. Ved større selskaber eller specielt fremskaffede varer kan der i visse tilfælde kræves dele af eller fuld pris for varen.
Se kontaktinformationer her.


Personoplysninger og cookies
Det er vort mål at beskytte de personoplysninger, som besøgende på vore hjemmesider afgiver til os. Vi beskytter dine oplysninger i henhold til loven mod uberettiget adgang og mod ulovlig behandling.

Når du benytter vores hjemmeside, kan du blive bedt om at afgive oplysninger om dig selv, f.eks. dit navn, kontaktinformation og betalingskortoplysninger. Vi kan også indsamle oplysninger om dit brug af hjemmesiden og oplysninger om dig på grundlag af de meddelelser, du offentliggør på hjemmesiden, og de e-mails eller breve, du sender til os.
De oplysninger, du giver os, vil ikke blive overdraget til tredjepart med mindre det er i overensstemmelse med dig.
Vi kan dog overdrage de oplysninger, du giver os, såfremt lovgivningen kræver dette.


Profil på webshoppen

Ønsker du ikke en profil på vores website kan du logge ind og slette din profil HER
Det er kun dig der kan se oplysninger om login og din personlige profil kan derfor ikke tilgås af hverken DeliLet eller andre parter.


Vi gemmer i 24 måneder

Når du afgiver en ordre til bestilling her hos DeliLet bliver dine ordreoplysninger gemt op til 24 måneder hos os.
Oplysningerne er dem du selv noterer ved bestilling i webshoppen eller pr. telefon. F.eks Navn, telefonnummer, mailadresse, cvr nummer, adresse.

Ønsker du ikke at vi gemmer dine opslysninger kan du skrive til os HER hvorefter vi sletter alle data du har sendt til os ved bestilling.


Tak for din tid ☺