ℹ️ Vidste du at vi ikke trækker pengene før vi udleverer maden 🥰🥳


MIX & MATCH – Er det muligt at komme forbi butikken, rent fysisk, og mix & matche Tapasbakker.

Nej der er ikke Delikatesse i Laurbjerg mere. Forudbestil nemt på webshoppen og afhent på ønsket tidspunkt, så slipper du også for ventetiden

Alle produkter har hver sin deadline for senest bestilling. Dette står på hvert enkelt produkt i shoppen.

 

UDBRINGNING – Er det muligt at få leveret maden ud.

Ja det er muligt.

Se vores side med ÅBNINGSTIDER

 

WEBSHOP HVORDAN – Jeg er ikke sikker på hvordan man betjener en webshop, kan i hjælpe mig?

Læs vejledningen herunder trin for trin så burde det være nemt at betjene webshoppen.

Skulle der være spørgsmål undervejs er du meget velkommen til at kontakte DeliLet

på tlf 61302393 i åbningstiden på mail kontakt@delilet.dk (vi svarer mails mandag-torsdag)

 

Guide til brug af webshop.

1. Find det ønskede produkt.
2. Læg det i kurv.
3. Find evt andre produkter på webshoppen og tilføj også disse til kurven.
4. Se indhold i kurven ved at trykke på billedet af indkøbsposen i øverste højre hjørne.
5. I kurven kan du evt. ændre antal og slette varer i kurven inden du går videre til kassen.
6. Godkend og gå videre til kassen når du er klar (kassen også kaldet “checkout”)
7. Giv alle væsentlige og påkrævede oplysninger (er der en * er det et påkrævet felt og dette skal udfyldes)
Vælg Udbringning eller Afhentning.
Vælg tidspunkt.
Vælg betalingsmiddel.
8. Bestil på den nederste grønne knap.

 

BESTILLING PR. TELEFON – Kan man bestille hos jer pr. telefon?

Vi ser helst at bestillinger afgives på webshoppen da både kunde og forretning får en skriftlig bekræftelse og derved undgås fejl pga. evt. misforståelser.

Skulle du alligevel ønske at bestille pr telefon så kan dette klares i åbningstiden, men kun ved specificerede menu'er.

Ønsker du selv at mix & matche en salat, sandwich eller Tapasmenu så skal dette gøres via webshoppen.

 

AFHENTNING HVOR – Hvad er DeliLet’s adresse?

Vores adresse er Østergade 23, Laurbjerg, 8870 Langå.

 

BETALING AFHENTNING– Hvordan betaler man for maden ved afhentning?

Betaling kan lade sig gøre på flere måder, du vælger det på webshoppen.

Vælg kontant betaling og betal med kontanter eller MobilePay ved afhentning

Vælg Online betaling og betal med det samme ved bestilling

Vælg faktura og vi sender en faktura* Dette gælder kun erhvervskunder.

 

BETALING UDBRINGNING – Hvordan betaler man for maden ved udbringning?

Maden kan betales online på forhånd, betales med mobilepay ved levering eller med kontanter på beløbet ved udbringning.

Vælg Online betaling og betal med kort eller mobilepay på webshoppen.

Vælg Kontant betaling hvis du ønsker at afregne ved kontant på beløbet.

Eller vælg faktura hvis du er oprettet som erhvervskunde eller gerne vil være det.

 

RIS & ROS – Hvordan giver jeg Ris eller Ros?

Vi bestræber os på at levere det bedste resultat hver gang- Skulle der mod forventning opstå fejl kan du skrive til DeliLet på mail.

Du må også meget gerne fortælle os det i telefonen da vi så har mulighed for at få flere ord på.

 

REKLAMATION OVER MADEN

Er der en reklamation over mangler på ordre eller andet angående en levering skal denne afgives på dagen for levering og med billeddokumentation eller selve varen.

Dette klares ved at skrive en mail med billede dokumentation.

Er maden spist og er der ingen bevis, i form af billede eller selve maden, så er det svært at tage imod klagen. Vi vil ikke praktisere tillid i dette tilfælde.

 

BESTILLING PÅ HELLIGDAG - kan jeg bestille mad en helligdag eller søndag?

For at vi åbner op udenfor almindelige åbningstider skal du bestille for et minimumsbeløb, dette er beskrevet på vores info side.