Bestilling af løse varer i shoppen

Alle bestillinger skal afgives via webshop. Behøver du hjælp kan du kontakte DeliLet pr telefon på 61302393

Webshoppen har åbent 24 timer i døgnet.

Telefonen er åben ifølge åbningstiderne

Bestilling, Pause og Opsigelse af abonnementer

Bestilling af abonnementer skal være os i hænde senest 5 hverdage før første leveringsdag.

Du binder dig til et løbende abonnement og pengene bliver automatisk trukket over Pbs hver mandag – i samme uge som levering.

PAUSE i abonnementet skal skrives i en mail senest 5 hverdage før modtagelse finder sted.

OPSIGELSE af abonnementer skal  ske senest 5 hverdage inden næste modtagelse finder sted. Opsigelsen skal skrives i en mail på kontakt@delilet.dk

Nyhedsbrev

Du bliver automatisk tilmeldt vores nyhedsbrev med info om alt relevant info om dit køb, abonnement og andre spændende nyheder.

Betaling
DeliLet modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen er klar til afsendelse eller ved abonnement bliver pengene trukket hver mandag forud for levering samme uge.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
DeliLet benytter en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

DeliLet leverer de bestilte varer på din valgte adresse.

Se levering for at finde ud af om vi leverer til dit postnummer.

Levering sker på det  aftalte tidspunkt. skulle der pga force majeure ske ændring i tidspunktet blive du kontaktet direkte af DeliLet pr telefon.

Ønsker du levering på et rimeligt præcist tidspunkt kan du kontakte DeliLet for at aftale nærmere eller skrive en kommentar ved betaling her på siden.

Levering uden for vores distrikt. Ønsker du at levering skal ske udenfor vores rute så er du velkommen til at kontakte os for at høre om mulighederne. Dette kan dog medføre højere leverings omkostninger.

Ønskes anden leveringsadresse så kan dette angives ved betaling.

Modtagelse

Er du ikke hjemme ved levering stilles varene ved døren og alt ansvar for maden er herefter kundens. Det er hermed kundens eget ansvar at maden bliver korrekt opbevaret og kommer hurtigst muligt på køl og frost i forhold til vores deklarering ifølge fødevarestyrelsens vejledninger.

Det er til en hver tid kundens ansvar at varene opbevares på de anviste grader så hurtigt så muligt efter levering for at undgå brud i kølekæden.

• Kølevarer opbevares v højst +5°

• Frostvarer mindst -18°

• Konserves opbevares mørkt og køligt under 16°

• Varer til omgående fortærelse må stå uden køl i 3 timer og skal herefter kasseres pga manglende køl eller varmholdelse under opbevaring. Vil man undgå madspild kan man have et køleskab eller disk med køl i til maden.

Vi leverer maden med køl og frostrum i bilen så kølebrud sker først ved ankomst hos kunden.

Afhentning
Varerne kan afhentes på Østergade 23, 8870 Langå (Laurbjerg) indenfor åbningstiderne hvorved betaling kan ske på stedet med kontanter, betalingskort, mobilepay eller betaling i webshop ved bestilling.

Det er til en hver tid kundens ansvar at varene opbevares på de anviste grader så hurtigt så muligt efter levering for at undgå brud i kølekæden.

• Kølevarer opbevares v højst +5°

• Frostvarer mindst -18°

• Konserves opbevares mørkt og køligt under 16°

• Varer til omgående fortærelse må stå uden køl i 3 timer og skal herefter kasseres pga manglende køl eller varmholdelse under opbevaring. Vil man undgå madspild kan man have et køleskab eller disk med køl i til maden.

Reklamationsret
Det er vores mål altid at levere et 1. klasses produkt til vore kunder.
Skulle der imidlertid være reklamationer over leverede varer, skal reklamationen foretages samme dag og gerne med det samme, som modtagelsen har fundet sted.
Ved modtagelse af maden skal kunden straks kontrollere for fejl og mangler og evt. reklamation over mangler skal øjeblikkeligt rettes mod DeliLet. Ved bestilling modtager både kunde og DeliLet en mail med de bestilte varer. Vi foreslår at tjekke varene efter ved at gennemgå mailens indhold.
Reklamation gives pr mail på kontakt@delilet.dk send gerne billeder med af den pågældende vare og dens tilstand.
Skriv hvad reklamationen omhandler og vi kontakter dig for at aftale nærmere om eventuelle erstatnings varer.
Vi vil naturligvis behandle reklamationen efter varens tilstand og i henhold til branchens normer.
Vi tager kun varer retur hvis der er synlige fejl i ordren i forhold til det bestilte eller hvis der er sket tydelig skade på varen. Reklamationen skal falde indenfor rimelig tid efter modtagelse, dog senest næstkommende hverdag efter modtagelsen.

Fortrydelsesret

Der er ingen fortrydelsesret på varer købt på DeliLet.dk da det er varer med begrænset holdbarhed.
Er bestilling afgivet med under 2 dages varsel er den bindende. Dog er der mennesker bag skærmen, så kontakt os endelig, hvis der skulle være sket en tastefejl 🙂

Afbestilling af ordrer kan ske indtil 2 hverdage inden. Ved større selskaber eller specielt fremskaffede varer kan der i visse tilfælde kræves dele af eller fuld pris for varen.
Se kontaktinformationer her.

Personoplysninger og cookies
Det er vort mål at beskytte de personoplysninger, som besøgende på vore hjemmesider afgiver til os.
Vi forsøger at beskytte dine oplysninger mod uberettiget adgang og mod ulovlig behandling.

Når du besøger vor hjemmeside, kan du blive bedt om at afgive oplysninger om dig selv, f.eks. dit navn, kontaktinformation og betalingskortoplysninger. Vi kan også indsamle oplysninger om dit brug af hjemmesiden og oplysninger om dig på grundlag af de meddelelser, du offentliggør på hjemmesiden, og de e-mails eller breve, du sender til os.
De oplysninger, du giver os, vil ikke blive overdraget til tredjepart med mindre det er i overensstemmelse med dig.
Vi kan dog overdrage de oplysninger, du giver os, såfremt lovgivningen kræver dette.

Tak for din tid ☺