1. MIX & MATCH – Er det muligt at komme forbi butikken, rent fysisk, og købe Tapasbakker hvor man selv vælger indhold, som førhen da butikken lå i Rds C.?
    Ja det er muligt at komme og handle Tapas i delikatessen i Laurbjerg. Østergade 23, Laurbjerg,  8870 Langå.

  2. GAVEKORT – Er det muligt at indløse gavekort fra Tanja’s DeliCafé hos DeliLet?
    Ja det er muligt. Ønsker du at benytte dit gavekort på webshoppen skal du skrive en mail via vores kontaktformular  med gavekortnummer, købsdato og beløb.

  3. LEVERING – Er det muligt at få leveret udenfor jeres leveringszone?
    Ja det er muligt. Læs mere om mulighederne her For at kontakte os angående prisberegning skriv da til os via vores kontaktformular.

  4. WEBSHOP HVORDAN – Jeg ved ikke hvordan man betjener en webshop, kan i hjælpe mig?  Læs vejledningen herunder trin for trin så burde det være nemt at betjene webshoppen. Skulle der være spørgsmål undervejs er du velkommen til at kontakte DeliLet på tlf 61302393 eller skrive en mail med problemstillingen via vores kontaktformular

    Guide til brug af webshop.

    1. Find det ønskede produkt og skriv antal.
    2. Læg det i kurv.
    3. Find evt andre produkter på webshoppen og tilføj også disse til kurven.
    4. Se indhold i kurven ved at trykke på billedet af indkøbsposen i øverste højre hjørne.
    5. I kurven kan du evt. ændre antal og slette varer i kurven inden du går videre til kassen.
    6. Godkend og gå videre til kassen når du er klar (kassen også kaldet “checkout”)
    7. Giv alle væsentlige og påkrævede oplysninger (er der en * er det et påkrævet felt og dette skal udfyldes)
    Vælg Levering eller afhentning.
    Vælg tidspunkt.
    Vælg betalingsmiddel.
    8. Bestil på den nederste grønne knap.
  5. BESTILLING PR. TELEFON – Kan man bestille hos jer pr. telefon?
    Vi ser helst at bestillinger afgives på webshoppen da både kunde og forretning får en skriftlig bekræftelse og derved undgås fejl pga evt misforståelser. Skulle du alligevel ønske at bestille pr telefon så kan dette klares i åbningstiden som ses i bunden af hjemmesiden. 
  6. AFHENTNING HVOR – Hvad er DeliLet’s adresse?
    Vores adresse er Østergade 23, Laurbjerg, 8870 Langå
  7. LEVERING HVORNÅR – Hvilke dage leverer i og hvornår?
    Du kan læse vore leveringstider her
  8. BETALING – Hvordan betaler man for maden?
    Betaling kan lade sig gøre på flere måder. Ved bestilling kan du vælge om det skal være betaling med kreditkort både visa og mastercard, Faktura eller kontantbetaling ved levering/afhentning.
    Vi tager også imod betaling med MobilePay både ved afhentning og levering.
  9. RIS & ROS – Hvordan giver jeg Ris eller Ros?
    Du kan skrive til DeliLet via vores kontaktformular Er det en reklamation over mangler på ordre eller andet angående en levering skal denne afgives på dagen for levering og gerne med billeddokumentation hvis muligt. 
  10. BESTILLING PÅ HELLIGDAG – kan jeg bestille mad en helligdag eller søndag?
    For at vi åbner op på en helligdag skal bestillingen være over 5000 kroner. Er den mindre end det kan vi skrive dig op i tilfælde af flere forespørgsler, hvorefter vi kontakter dig hvis du ønsker det.